۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حضور گسترده و انقلابی مردم در صحنه انتخابات سبب یأس دشمنان است

حضور گسترده و انقلابی مردم در صحنه انتخابات سبب یأس دشمنان است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی طی بیانیه ای اعلام کرد: آنچه دشمنان ملت را مایوس و دوستان میهن را شاد می کند، حضور گسترده و انقلابی ملت در صحنه انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عنوان شده است: « اکنون که ملت ایران اسلامی در آستانه یک امتحان و آزمایش الهی دیگر قرار گرفته اند، می طلبد آحاد جامعه از زن و مرد، پیر و جوان و اقلیت های مذهبی با حضور آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت میهن اسلامی را برای چهار سال آینده رقم بزنند.

چشم همه دوستان و دشمنان نظام اسلامی به انتخابات فردا دوخته شده و آنچه که دشمنان ملت را مایوس و دوستان میهن را شاد می کند حضور گسترده و انقلابی ملت در صحنه انتخابات است. فرآیند ملی انتخابات گلبانگ همنوایی و وحدت یکپارچه را در جامعه ایران اسلامی طنین انداز کرده و ملت باید با حضور گسترده خود در انتخابات این موهبت الهی را ارج نهند.

دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی درصدد سیاه نمایی فضای انتخابات هستند و در این شرایط تنها عاملی که دسیسه ها و توطئه های دشمنان را خنثی می کند حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است. حضور مردم در انتخابات نشانه عشق و ارادت ملت به ولی فقیه، پایبندی به ارزش های والای انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل است، بنابراین ملت ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات یک بار دیگر به جهانیان ثابت می کنند که تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

عوامل برگزاری انتخابات نیز باید نسبت به توطئه های دشمنان آگاه باشند و با ایجاد تعامل بین دستگاه های انتظامی و امنیتی زمینه یک انتخابات سالم و آرام را فراهم کنند. هدف و آرمان انتخابات، مشارکت آگاهانه ملت در تصمیم سازی و سرنوشت کشور است و در برگزاری این فرآنید ملی آحاد جامعه باید پاسدار حریم اسلام و آرمان های ناب انقلاب اسلامی باشند.

ملت فهیم ایران اسلامی باید بدانند که انتخابات ریاست جمهوری با رعایت قانون و نظارت مستقیم شورای نگهبان برگزار می شود و هر یک از نامزدهای محترم که به عنوان رئیس جمهور انتخاب و معرفی شود از پشتوانه و حمایت آحاد ملت و مقام معظم رهبری برخوردار است. اقشار مختلف مردم در جریان تبلیغات انتخاباتی به صورت آزادانه از نامزد خود حمایت کردند اما، میدان انتخابات ریاست جمهوری تنها یک پیروز دارد و باید پس از نتایج آراء و معرفی رئیس جمهوری، آحاد جامعه وی را به عنوان منتخب ملت پذیرفته و از هر اقدامی که ارزش های انقلاب اسلامی و ثبات انتخابات را زیر سوال ببرد پرهیز کنند.

رئیس جمهوری منتخب نیز باید بداند که مسئولیت در نظام اسلامی یک موهبت الهی است که نصیب هر کسی نمی شود، بنابراین خدمتگزاری بی منت، حل مشکلات اقتصادی کشور، ارتقاء سطح معیشتی مردم، ایجاد اشتغال مولد به استفاده از ظرفیت های تولیدی کشور، حمایت از مستضعفان و مظلومان، حفظ ارزش های اسلام و انقلاب و پاسداری از خون مقدس شهدا را به عنوان ذکات این موهبت ارزشمند الهی در دستور کار خود قرار دهد. »

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

کد خبر 3981831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha